Starkin NONSTOP 24/7 -toimipiste avautui Helsingin Konalaan – liiketilat toteutettiin Wasa360-palvelumallilla

Stark Suomen uusin toimipiste avautui Helsingin Konalaan ennen pääsiäistä. Toimipiste palvelee rakentajia vuorokauden ympäri kaikkina viikonpäivinä. Uudet liiketilat toteutettiin Wasa360-palvelumallilla.

– Me Starkissa panostamme ammattilaisten työtä ja hankkeita tukevien palveluiden kehittämiseen ja investoimme verkostoomme. Rakennustarvikkeissa ja niihin liittyvissä logistisissa palveluissa pitää pystyä palvelemaan kaikkina aikoina ja täsmällisesti työmaiden aikataulujen mukaan, jotta asiakkaittemme rakennusprojektit etenevät tehokkaasti. Ympärivuorokautinen aukiolo myös vapauttaa aikaa asiakaspalvelulle päivällä, kun taustatöitä, ennakkokeräystä, tavaran vastaanottoa ja lastausta voidaan tehdä hiljaisempaan yöaikaan. Suurin hyöty 24/7-palvelusta on rakennusalan ammattilaisille, mutta kuluttajienkin asiointi on monilta osin muuttunut luonteeltaan yhä enemmän ympärivuorokautiseksi, Stark Suomen toimitusjohtaja Harri Päiväniemi sanoo.


Kuva: Stark Suomi

Tehokkuutta ja sujuvaa asiointia yhdellä pysähdyksellä

Kattava ammattilaisen tuotevalikoima ja palvelut sekä iso puolilämmin noutohalli tekevät paikan päällä asioinnista sujuvaa ja miellyttävää. Samalla Stark palvelee laatutietoista kuluttajaa.

– Yhdellä pysähdyksellä rakentaja saa sekä noutohallin että myymälän materiaalit ja tarvikkeet. Olemme Konalassa panostaneet vahvasti pintamateriaaleihin ja ammattilaisen laajaan maalivalikoimaan. On tärkeää, että pystymme tukemaan asiakkaittemme projekteja ja työmaita, erinomaiset logistiset palvelumme ovat tässä tehokas tapa. Työmaiden tehokkuuden, hankkeiden läpiviennin sekä aikataulujen pitämisen merkitys korostuvat vaikeassa markkinatilanteessa entisestään, Päiväniemi jatkaa.

Kohti kestävämpää rakentamista

Rakennusalla on edessään myös paljon muutoksia, esimerkiksi ensi vuoden alusta voimaan tuleva rakentamislaki asettaa uusia vaatimuksia.

– Rakentamislain tavoitteena on edistää rakentamisen laatua ja kestävää kehitystä. Olemme aloittaneet valmistautumisen lain mukanaan tuomiin uusiin vaatimuksiin, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme tuotteiden ympäristötietoja sekä hankkeiden hiilijalanjälkiraportointia. Kehitämme myös jatkuvasti vähähiilisten tuotteiden ja materiaalien valikoimaa, Päiväniemi kertoo.

Starkin Helsingin Konalan toimipisteessä on hyödynnetty hyvin paljon kierrätettyjä kalusteita, joita on tarpeen mukaan kunnostettu. Rakennuksen kunnostamisessa Starkin tarpeisiin on kiinnitetty huomioita nykyaikaiseen tekniikkaan ja toimivuuteen, mutta myös siihen, että syntyvä hiilijalanjälki on mahdollisimman pieni.


Kuva: Stark Suomi

Liiketilat toteutettiin Wasa360-palvelumallilla

Liiketilat toteutettiin Wasa360-palvelumallilla. Siinä WasaGroup huolehtii kiinteistökehityshankkeen kaikista vaiheista aina tontin hankinnasta, rahoituksesta ja kiinteistön suunnittelusta rakennuttamiseen ja käytön aikaiseen kiinteistön ylläpitoon asti.

Liikekiinteistön suunnittelutyöstä vastasi suunnittelutoimisto WasaPlan Oy ja pääurakoitsijana toimi rakennusliike Restok Oy. Kiinteistön omistaa Tuohex Capital Oy.

– Oli mahtava päästä avaamaan yhteistyö Starkin kanssa. Tämä oli erityisen mukava asia rakennusalan tämänhetkistä tilannetta silmällä pitäen. Positiiviset uutiset tekevät alalle hyvää. Kiitämme Stark Suomea luottamuksesta ja erinomaisesta yhteistyöstä. Toivotamme menestystä liiketoiminnalle uusissa tiloissa, 24/7-palvelukonsepti on erinomainen, toteaa WasaGroupin toimitusjohtaja Timo Pahkala.

Tontille on tulossa myös liikekeskus

Samalle tontille on myös suunniteltu liikekeskus, johon on tulossa myymälä-, varasto- ja toimistotiloja. Tutustu hankkeeseen.

 

Lisätietoja:

Timo Pahkala
Toimitusjohtaja
WasaGroup Oy
timo.pahkala@wasagroup.fi
050 361 4664

Harri Päiväniemi
Toimitusjohtaja
Stark Suomi Oy
harri.paivaniemi@stark-suomi.fi
040 643 1800

Ota meihin yhteyttä